December 1, 2022
besarkan zakar 1

Ini Sebabnya Anda Serius Nak Besarkan Zakar

Jawapan sebenar nak membesarkan zakar adalah amat subjektif dan ianya terpulang kepada diri masing-masing. Artikel ini hanyalah sebahagian daripada cebisan pemikiran umum yang mungkin sedikit sebanyak akan membantu anda mendapatkan jawapan yang ingin anda inginkan setelah selesai menghadam perkongsian ini.

 

Soalan sering bermain di minda wanita berkaitan saiz zakar atau  persepsi wanita terhadap saiz zakar.

Apakah wanita suka saiz zakar yang besar dan panjang?
Apakah wanita kerap berbual mengenai panjang atau saiz zakar lelaki bersama BFF mereka (wanita)?
Apakah wanita benar serius mengambil berat tentang saiz zakar suaminya?

 

Jawapannya adalah BENAR… ! !

 

Wanita serius mengambil berat tentang panjang zakar dan saiz lilitan, tetapi tidak seperti yang lelaki fikirkan. Asalkan ada sahaja. Janji boleh stim dan cret. Agak selfish disitu. Hanya pentingkan diri sendiri.

 

Baca juga : Makan ini untuk elak lemah tenaga batin

 

Apakah jawapan dari survey wanita yang nak besarkan zakar ini?

 

Selepas bertanya kepada ratusan wanita berusia lebih 18 tahun tentang jenis badan, etnik dan tabiat seksual yang berbeza.

82% daripada mereka menjawab bahawa mereka berpuas hati dengan zakar yang cukup besar.

 

Mereka mengatakan purata kira-kira 5-6 inci sudah memadai. Walaupun peratusan kecil (9%) mahukan zakar yang lebih besar dan lebih panjang daripada (7 hingga 8 inci). Nak besar dan panjang biarlah berpada.

 

Anda bukanlah berketurunan mat saleh atau awang gelap yang majoriti mereka panjang bersaiz seperti terung dan timun.

 

besarkan zakar 2
Sumber : Nikmat bersama apabila besarkan zakar

 

Lebih sedikit (2%) mengatakan mereka lebih suka zakar yang lebih besar daripada biasa (lebih daripada 10 hingga 12 inci). Yakin kami katakan ramai lelaki Malaysia surrender awal apabila permintaan melampaui batas begini. Jadi-jadilah melayan web prono tu. Kesianlah kepada golongan suami. Mereka pun pening tak tahu nak besarkan zakar dengan size yang macam mana?

 

Golongan ini sebenarnya kurang menjaga lorong vagina mereka. Terbiar lolos dan longgar dan tidak melakukan senaman vagina atau mengamalkan jamu-jamu tertentu untuk mengetatkan kembali. Itulah sebabnya tidak pernah puas-puas.

 

Perlu diketahui zakar yang panjang dan lilitan yang lebih besar boleh menyebabkan risiko dispareunia. Ia bermaksud sakit berulang di kawasan kemaluan atau dalam pelvis semasa hubungan seksual. Kesakitan boleh menjadi tajam atau sengit. Ia boleh berlaku sebelum, semasa, atau selepas hubungan seksual.

 

Ramai wanita yang mempunyai suami dengan zakar yang besar mengadu bahawa mereka tidak menyukai kedudukan seksual tertentu dan tidak boleh melakukan hubungan seks oral yang baik.

 

 

Panjang & ukur lilit zakar VS keluasan lorong vagina.

Kedua-duanya adalah saling melengkapi. Tidak ada gunanya jika pasangan suami isteri tiada toleransi untuk berbual hal sensitif ini secara privasi. Bukalah minda. Berbual dalam kereta berdua pun boleh. Tiada gunanya nak besarkan zakar tetapi lorong vaginanya lolos tidak sempit

 

Anda masing-masing boleh gunakan alasan inginkan perhubungan yang seksual yang lebih harmoni tanpa perlu ‘menyiksa’ diri suami dengan permintaan yang keterlaluan.

 

Jika zakar anda atau suami anda ingin mencapai tahap yang lebih baik dan sempurna, ingin membesarkan lilitan zakar, dan ingin memanjangkan saiz zakar agar lebih sesuai, anda boleh mencuba beberapa produk melalui link dihujung artikel untuk membesarkan dan memanjangkan saiz zakar.

 

Tetapi… Apabila ditanya sama ada panjang atau lilit zakar lebih penting, kebanyakan wanita memilih lilitan, atau dengan kata lain, mereka lebih suka zakar yang besar dan gemuk.. Mereka mendakwa menikmati zakar tebal menyentuh dinding faraj sebaliknya zakar mencucuk perut mereka panjang. Panjang zakar adalah berkadar dengan lebar lilitan zakar.

 

Kenapa Wanita Suka Zakar Yang Besar dan Panjang?

 

Sudah menjadi lumrah manusia inginkan kesempurnaan dalam hidup. Malah, tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa kesempurnaan ini adalah perkara biasa di kalangan wanita.

 

Wanita sukakan kesempurnaan dalam penampilan, gaya dan kesihatan. Bagi mereka yang sudah berkahwin, kesempurnaan dalaman adalah titik penting untuk keseimbangan.

 

Kenapa wanita suka lelaki berbadan besar? Adakah kerana kepuasan yang mereka cari atau suka melihat urat-urat yang timbul di sekeliling zakar?

 

besarkan zakar 3

Di sini disenaraikan beberapa sebab mengapa wanita suka nak besarkan zakar suami.

 

Sebab pertama

Wanita menggemari zakar yang besar kerana gaya penampilan zakar yang besar dan panjang kelihatan gagah dan hebat berbanding dengan zakar yang kecil dan pendek. Mereka lebih terangsang apabila melihatnya. Perkara yang sama berlaku kepada lelaki yang suka melihat payudara besar. Mereka lebih suka dan berminat.

 

Sebab kedua

Adakah kerana zakar yang besar akan memudahkan wanita untuk klimaks dengan mudah atau cepat! Ini terbukti kerana saiz zakar yang besar memaksimumkan geseran di dalam faraj seterusnya menembusi bahagian sensitif seperti G-spot dan ini akan menjadikannya lebih orgasme.

 

 

Sebab Ketiga

Sebab ketiga, apabila saiz besar dan panjang akan membuatkan lelaki lebih seksi di mata isteri. Faraj akan mudah basah apabila persetubuhan berlangsung. Secara visual, saiz zakar yang besar akan membuatkan mereka bernafsu untuk mendapatkannya.

 

 

Sebab Keempat

Sebab terakhir mengapa wanita suka zakar yang besar adalah faktor psikologi. Zakar yang besar akan menaikkan tahap kepercayaan yang tinggi kepada suami. Selain itu, seorang lelaki mampu melakukan pelbagai posisi dan fokus kepada wanita adalah lebih tinggi. Kerana itulah ramai wanita sukakan pasangan yang membesarkan zakar mereka dan bersaiz panjang.

 

Selepas ini boleh beritahu suami “Hmm… Adik abang rasa penuh malam ni. Mesti abang dah kurang tengok henfon tu, kan?”

 

Klik imej ini untuk ketahui produk yang berkualiti & lulus ujian farmasutikal KKM